Thursday, July 16, 2009

祝妳生日快乐。。。

我超可爱的妹妹/My cute lil sister...

今天是我的超可爱的妹妹生日。因为我不在家里跟她庆祝生日,我在这里唱首生日歌给她听。不要怪我唱得很难听因为我不是一位歌手。Girl Girl, 生日快乐!

***************************************************************************************

Today is my ultra cute little sister's birthday. Since I'm not there to celebrate with her, I post a video of mine singing 'Happy Birthday' to her. Don't blame me for the horrifying singing 'cause I ain't a professional singer. Girl Girl, Happy birthday!

video

24 comments:

Torres Looi said...

哇!好动听的生日歌。我也要!哈哈。
我在这里祝你的可爱妹妹生日快乐。
你哥哥好坏,没回去和妳庆祝生日,我帮妳骂他。。。

成亿 said...

你以为我想的啊?你也知道星期六有课,怎样回去和她庆祝呢?

Torres Looi said...

哎哟,去拿surat pelepasan 啦.向我学习啦,skip class lo.哈哈哈哈哈.

成亿 said...

我是一位有责任感的学生,哪像你呢。。。

Torres Looi said...

NAh!
Sit infront of me oso wan leave comment.Two sohai...haha
Wat u mean i not responsible..I no attend class got reason one lo,Say me like that,make me tl.bo song liao.Don care,tmr treat me,if not,walk back urself.hahahaha

成亿 said...

finally, back to english...so f-king mafan typin chinese...i din say u not responsible jz duwan like u skip class onli...XP

Torres Looi said...

aiyo,train ur mandarin ma since ur this sem din tk chinese.
U darkly shoot me ma.WTH!
shuat lo,next time don let me catch u skip class...

kpy said...

Your sis is so adorable...lol can't even view the horrifying singing XD kidding...I'm sure it isn't that bad...

jackychan said...

=.="...
my speaker rosak so cant hear anything...
LoL XD
i bet ur singing is scary XD

成亿 said...

torres: sorry lo, i sure got skip class 1 wat wif d horrible maths lecturers v hv...

kpy: thx god u cant load it...XD

jacky: go die la...thx god ur speaker pulak rosak..XP

kathy said...

ahh..ur sis's bday ah??wish her on my behalf plz..she is soo cute la..

kathy said...

so cute la..ur singing is jz plain bad..lol...jz jokin la..u sound jz fine..d act tht counts not d voice..u still owe a song..

成亿 said...

no need u tell me my singin suck...i noe u cant read chinese but dont u und eng...im no prof singer...

chifanG said...

haha...
so nice,hapi birthday to ur cute cute sister too...
u 2 sohai,haha...
i oso feel strange y u type in chinese 1...keke

Jacyn said...

Can't upload the video either.. but I don't think I'll be missing much, judging from pui yee's reaction.. Haha, u sure u not going back home to celebrate with ur sis or something?

kpy said...

lol I managed to load it...haha it wasn't that bad lar...it was alright in fact ^_^ I'm sure your sis will be so thrilled so see it...

成亿 said...

chifang: haha...i practice typin chinese ma...

jacyn: wat reaction wo pui yee gave? she oso cant load it...

kpy: my whole family laughed wen they saw it...i wonder y...

Ultraman Jino said...

haha how old is she? it does not require you to be a professional to sing a birthday song. but it's totally out of tune. PRACTICE LA!!!


[Jino] - A man's not a man unless he knows how to shoot

成亿 said...

6 yrs old liao...told ya im no pro lo so out of tune is so not unexpected...

Jacyn said...

The 'haha, it's horrible! ' kind of way.. But to be expected la..singing was never your forte..

Kris said...

Ahhhh! Your sister is amazingly cute!! How old is she? She reminds me of my baby twin cousins, they all smile so sweetly :)

成亿 said...

jacyn: yea yea...say wateva u like...it's not 4 u anyway...

kris: 6 years old...they all are cute and sweet, the babies i mean, until hit puberty hits them and we can say goodbyes to the innocent them...

Anonymous said...

whoa. mandarin lo.scare lo.i oso wan practice my mandarin liao.btw, happy bday 2 ur little cute sis..

成亿 said...

use ur account la, annoymous...